Customer Success Manager

  • Trives du med at tale med kunder og levere den optimale produktværdi og oplevelse?
  • Finder du det spændende at arbejde imellem salg, leverance og udvikling?
  • Nyder du at løfte en kunde igennem hele deres kunderejse, fra onboarding til fornyelse?

Hos Integrator leder vi efter en Customer Success Manager, som kan løfte vores kunders oplevelse til nye standarder. Med en blanding af et kundeorienteret mindset og forretningsforståelse, vil du kunne hjælpe vores kunder med at opnå den fulde værdi ved at anvende deres data via Business Intelligence.

Omkring rollen:

Du vil spille en ledende rolle og skal være med til at definere hvordan vi nu og i fremtiden kan hjælpe vores kunder bedst muligt. Du skal udover at kunne onboarde kunder også være istand til efterfølgende at hjælpe kunden.

Kunderne du vil arbejde med er abonnementskunder og skal løbende holdes opdateret med information om nye funktioner og moduler, samt inspireres til bedre anvendelse af nuværende produkter

I rollen skal du både være god til at finde og tilbyde nye løsninger til kunderne, men også blot at bistå dem i dagligdagen.

Dine primære opgaver vil indebære:

  • Opbygge en Customer Succes proces hos Integrator
  • Opbygge og vedligeholde kunderelationer
  • Sikre kundetilfredshed og fornyelse igennem proaktiv kommunikation og engagement
  • Samarbejde mellem salg og leverance for at løse kundens problemer
  • Monitorere kundens oplevelse og proaktivt identificer potentielle problemer
  • Løbende forbedring af processer og workflows for sikre den bedste kundeoplevelse

Vi leder efter en person som er/har:

  • Stærk teknisk forståelse og erfaring med onboarding/customer success på et teknisk produkt
  • God forretningsforståelse
  • Struktureret og kvalitetsbevidst
  • Ambitiøs og hårdtarbejdende
  • Ressourcestærk og ikke bange for nye udfordringer
  • Selv-motiveret og i stand til at arbejde selvstændigt

Det er vigtigt at du har erfaring du kan trække på, da du vil være vores første Customer Success ansatte. Du behøver ikke vide alt og vi skal nok hjælpe i processen – det bliver en fælles indsats.

Du kan både tale dansk og engelsk. Det er et krav at du er skriftlig flydende i begge sprog.

Vi tilbyder dig:

  • En masse ansvar i rolle, som du er med til at definere
  • Et passioneret og fagligt stærkt arbejdsmiljø
  • Selvstændigt område der skal udvikles
  • Fleksible arbejdsforhold

Om os

Integrator er en IT-virksomhed der hjælper virksomheder med at optimere deres forretning igennem anvendelse af Business Intelligence. Gennem tilpassede og innovative løsninger bidrager vi til, at virksomheder bliver mere datadrevne, så de kan navigere og operere optimalt – både nu og i fremtiden. 

Vi er et stærkt hold der er professionelle fra salg til leverance – kunden skal have en god oplevelse der skaber værdi. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der i høj grad sikrer at den enkelte kan passe ind i organisationen.

Læs mere: https://thehub.io/jobs/63f72b3fa5ebaa9d74641cb7 

Ansøgningsfrist og opstart

Vi indkalder løbende til samtale og forventer at kunne ansætte hurtigst muligt. 

For more information or questions please contact us at oliver.brauer@integrator.dk or phone number +45 30 22 19 95

Kategory: Customer Succes Management
Type: Full Time
Lokation: Fruebjergvej 3 2100 København Ø

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx
Go to Top