Til den ambitiøse sælger der gerne vil tage de første skridt
Leder du efter et sted at kickstarte din salgskarriere, men ikke er sikker på hvilken rejse du skal ud på? Hos Integrator får du nu muligheden for at arbejde med et erfarent og professionelt team, der er midt i en spændende vækst- og skaleringsfase og hvor du kan starte din salgskarriere. Du vil udover rollen som Business Developer løbende blive trænet til at blive en professionel sælger af IT-løsninger.
Er du god til at række ud til mennesker og er du oprigtigt motiveret af at løse problemer? Her består din hverdag primært af at researche efter, og tale med, de personer der oplever potentielt forretningskritiske problemstillinger, som vi kan hjælpe med at løse med business intelligence. Vi tror på at kvalitet i samtalen og at et reelt behov hos kunden sikrer det professionelle salg.
Din rolle indebærer at segmentere, pitche over telefonen, social selling, booke kvalificerede møder og indgå i salgsteamet forberedelse og afholdelse af møder.
Du skal se stillingen som Business Developer, som det første skridt i et forløb hvor vi træner dig til at blive en professionel sælger. Hos os får du salgsteorien på plads, samtidig med at du skal præstere i hverdagen.
Som en del af din hverdag, vil du udover at booke møder, samtidig blive trænet i den professionelle samtale, behovsafdækning og salgsteknikker – alt med henblik på at du bliver dygtig til at sælge og for at du på den lange bane eventuelt kan stå ansigt til ansigt med kunderne.
Ansvarsområder:
- Vedligeholde og udbygge en robust pipeline.
- Udvælgelse af emner baseret på eksisterende cases og opstillede kriterier.
- Booke kvalificerede møder til salgsteamet, baseret på professionel segmentering.
- Opsamling af baggrundsviden om virksomheder og opbevare i vores CRM-system.
- Forstå og kommunikere hvad Business Intelligence er og dens fordele.
De første 12 måneder:
- Du lærer at researche og kvalificere potentielle kunder.
- Du lærer at anvende CRM systemet HubSpot.
- Du bliver trænet i den professionelle samtale, herunder behovsafdækning.
- Du bliver trænet i Social Selling værktøjer.
- Du bliver en del af salgsteamet og deltager i forberedelse af møder.
Vi tror på, at dine menneskelige egenskaber er langt mere sigende end dit CV, derfor vægter vi dine personlige kvaliteter højest. Du må gerne kunne se dig selv i nogle af nedenstående egenskaber:
- Du er struktureret og resultatdrevet.
- Du er kvalitetsbevidst.
- Du er nysgerrig af natur og ønsker at eksperimentere med tilgangen.
- Du er mentalt stærk og kan håndtere afvisninger. Der er flere der siger nej, end der siger ja – det skal gerne påvirke dig mindre.
- Du har en oprigtig interesse i at løse problemer for andre og kan kommunikere det autentisk.
Ekstra godt hvis du har:
- Tidligere erfaring som Business Developer eller med salgsrollen.
- Kendskab til Business Intelligence og/eller ERP-systemer.
Om os
Integrator er en IT-virksomhed der hjælper virksomheder med at optimere deres forretning igennem anvendelse af Business Intelligence. Gennem tilpassede og innovative løsninger bidrager vi til, at virksomheder bliver mere datadrevne, så de kan navigere og operere optimalt – både nu og i fremtiden.
Vi er et stærkt hold der er professionelle fra salg til leverance – kunden skal have en god oplevelse der skaber værdi.
Vi er en fleksibel arbejdsplads, der i høj grad sikre at den enkelte kan passe ind i organisationen.
Løn og arbejdsforhold
- Du tilbydes fast løn og bonus
- Du tilbydes fleksible arbejdsforhold herunder faste hjemmearbejdsdage
Ansøgningsfrist og opstart
Vi indkalder løbende til samtale og forventer at kunne ansætte hurtigst muligt. Kontakt Salgsdirektør Nils Mandrup på telefon 27509023 eller send din ansøgning til nils.mandrup@integrator.dk